FLAŞ Gelişme!

Artık bu insanlara söyleyecek söz bulamıyorum..

Dün akşam tüm yorgunluğuma rağmen oturdum kpss ye çalışıyorum. Karşılıklı konuşma süremiz ortalama 21 saniye olan muhterem babam rahatsız ettiği için önce özür diledi sonra kibarca

– *Osman amcana çevresinde sana uygun kız olup olmadığını sormuştum geçenlerde, bugün aradı bir kız varmış. Gazi üniversitesinde bilmemne öğretmenliğinde okuyormuş, son sınıftaymış. dedi ve sustu, ben de:

– İşe mi alacağız baba? dedim

Neyse klasik bir sonuca varmayan baba oğul muhabbetimiz iki üç cümle sonunda babamın dönüp gitmesiyle son buldu. Ama babam kız hakkında daha detaylı bilgi istediğimi anladı. Sabah işe giderken yine söyledi birşeyler ben de hı tamam deyip savuşturdum. Akşam eve döndüğümde ise annem bomba haberi verdi. Babam Osman amcayı detay almak için aramış, sanırım babam osman amca ve kızın babası üçlüsünün ardarda telefon görüşmeleri olmuş. Babam detay öğrenmeye çalıştıkça Osman amca sizin bizim gibi insanlar deyip duruyormuş. Kızın ne bir ismi ne bir resmi ne de başka bir özelliğinden bahsetmiyormuş Osman amca. Sonrasında kızın babasıyla görüşmüş Osman amca ve babama demiş ki “Kızın babası Oğlunuzun TC kimlik numarasını istiyor”

Ben hayatımda böyle birşey görmedim arkadaş. Henüz bırakın talip olmayı, hakkında hiç birşey bilmediğim bir kızın babası benim TC kimlik numaramı öğrenmek istiyor. Yani nasıl bir amacı olabilir ki böyle birşeyin? Neye ulaşacak TC kimlik numaramla? Karıştığım bir bar kavgası sonrası nezarete atılmamı vya bir fuhuş operasyonunda elebaşı olduğumu falan mı göreceğini düşünüyor? Nasıl bir hastalıklı düşüncedir bu. Şahsıma büyük hakaret adlederim bunu.

Bu olayın sonrasında anneme açık ve net bir şekilde söylediğimi buraya da yazayım; “hakkımı yiyen, kalbimi kıran vs. herkese hakkımı helal ederim lakin bu evlilik konusunda sürekli köstek olan, evlenmemi zorlaştıran veya imkansız kılanların ahirette iki elim yakalarında olacak”. Kaldı ki Allah da hesabını soracaktır;

Be adam ayet var ayet! “içinizden bekarları evlendirin” diye başlayıp devam ediyor, sen de kalkmış bana TC kimlik soruyorsun!

Categories: Uncategorized | Yorum bırakın

Yazı dolaşımı

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

