Bir dinle bakalım hanım kız…

Sana bir kaç sayfa yazmıştım hanım kız, beni anlayabil diye. Sonra vazgeçtim hepsini sildim…Ben seni çok iyi anlıyorum, benimle muhatap dahi olmamanın sebeplerini biliyorum. Ama üzülüyorum artık, biraz olsun beni düşünüyormusun çünkü…Bu adamın ne düşündüğü, neler hissettiği ile ilgilenmiyorsun bile. Hatta benim bir insan olarak var olduğumu gözardı ediyor, sadece “bana talip olan biri” olarak düşünüyorsun. Önüne gelene evlenme teklif eden sıradan  dindar adamlardan değilim ben…Kesinlikle alelade bir insan değilsin benim için, sen değerlisin benim gözümde…Ömrümde hiç yapmadığım şeyleri senin için yapıyorsam eğer, ailem kalkıp senin için ailenle görüşüyorsa; sen gerçekten özelsin demektir hanım kız, bunu anla lütfen. Ben sadece seninle usulüne uygun bir şekilde tanışabilmek için çaba sarfediyorum. Sadece sana değer verdiğim için bile olsa, mümkünse bir incelik göster, ufak bir lutufta bulun…Varsın hiç birşey olmasın önemli değil..Lakin http://bit.ly/PhJvYf🙂

Categories: Uncategorized | Yorum bırakın

Yazı dolaşımı

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

