Ah Bu Kaderin Cilvesi Yok Mu

fortune-teller-300x251Kader bazılarımıza cilve yapmaya bayılır, hele hele bana özel ilgi duyduğunu düşünüyorum : ) Birbiriyle alakasız konular, kişiler, olaylar bir anda bağlanıverir birbirine ve dehşete düşersiniz. Yakın zamanda başımdan geçen mevzuyu kısaca özetlemek istiyorum..

Annem eski komşulardan birinin kızının düğününde gayet hoş bir hanım kızı beğenir ve elinden geldiğince araştırır. Kızın ailesi bizim eski komşuyla baya sıkıfıkı imiş, gayet düzgün insanlarmış vs.. Annemi hızlıca aksiyon alması için dürtsem de düğün sonrası insanları pek rahatsız etmemek için komşu teyzemizi aramadı. Israrlarım sonrası bir kaç gün sonra aradığında ise kızın ve ailesinin Japonya’ daki kardeşinin yanına, 3 aylığına gittiğini öğreniyoruz. Aynı gün annemden ısrarla benim özelliklerimi içeren bir bilgi notu istiyor başka bir teyzemiz. Annem bilgi notunu verirken bu mevzudan bahsediyor ve teyzemiz de “aaa ilahi ben de o kızı sizin için düşünmüştüm” diyor. Aynı günün akşamı yorgunluktan sızmışken telefonuma bir mesaj geliyor “1 adet sesli mesajınız var 1234 ü arayıp dinleyin”. Herhalde telefon yine çekmedin ondan sesli mesaj bırakmışlardır derken bir yandan da aradım sesli mesaj servisini. Tabiki her seferinde bir ümitle aradığım bu servisten bol hışırtılı, cepte yada çantada yanlışlıkla arandığını gösterir ses kaydını bir kez daha dinledim. Kimdir diye mesajı gönderenin numarasını dinlediğimde ise hiç bişey anlamadım zira alabildiğine gidiyordu numara.. uyku sersemliğinden anlayamadım heralde deyip tekrar numarayı dinledim, bu uzunlukta anca yurtdışı numarası olabilirdi ve sadece ülke kodu aklımda kaldı. Bu ülke kodunu google sorduğumda ise dehşete kapıldım; beni yanlışlıkla arayan vatandaş Japonya’ danmış meğer. Sonra ne mi yaptım “te allağm yaa” deyip yatıp uyudum. Alıştım artık böyle şeylere canım: )

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , | 2 Yorum

Yazı dolaşımı

2 thoughts on “Ah Bu Kaderin Cilvesi Yok Mu

  1. Mütebessim

    Evlenebildiniz mi sayın Abbas bey ? Merak içinde kaldık, içimize dert oldu🙂

  2. Malesef Sayın Mütebessim, sınavımız tüm hızıyla devam ediyor. Allah sonumuzu hayretsin🙂

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

